Aktualności

Nashachata II- Drake Passage 2016/2017 -Atlantyk

W marinie Albufeira
2017.07.09

Po 14 miesiącach żeglugi Nashachata II szczęśliwie zacumowała w marinie Albuferia. Pomimo wielu przeciwności, niespodziewanych awarii i sztormów zrealizowariliśmy w 100% nasze plany. Opłynęliśmy wielokrotnie przylądek Horn i wylądowaliśmy na Antarktydzie.

Etap 16.17 Aleja lodowców cd..
2016.12.16

Późnym popołudniem zakotwiczyliśmy w magicznej zatoczce będącej fragmentem Caleta Esterno Coloane. Według wszelkich map kopiemy solidny kanał w lądzie więc wpływaliśmy ostrożniutko "na paluszkach" sądując dno. Funkcja plotowania dna z Navionics'a naprawdę się przydaje.

Etap 16.16 zakończony!
2016.12.01

Po pokonaniu 1845 mil z Punta del Este w Urugwaju o godzinie 1700 LT w rześkim wietrze, którego porywy dochodzą do 40 kts zacumowaliśmy w argentyńskim Ushuaia :-) Asia i dzielna Załoga Sent via satellite from Nashachata II

Z Notatek armatora- W drodze na Drake’a 2016
2016.11.07

Jak co roku wystartowaliśmy z początkiem Maja z Albuferii po gruntownym zimowym remoncie. Wiosnę spędziliśmy na Maderze, a lato na Azorach by w z początkiem jesieni zameldować się do Mindelo na Cabo Verde.

Wyprawa Drake Passage 2016/2017 Wystartowała!
2016.05.14

Dzisiaj 0 11:30 UTC Nashachata II wyruszyła w roczny rejs na południe. Etap do Madery prowadzi kapitan Andrzej Brońka. STOPY WODY POD KILEM I POMYŚLNYCH WIATRÓW!

Plany na najbliższy rok i nie tylko
2015.12.23

Plan wyprawy na 2016 i 2017 rok jest już w całości gotowy. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na naszej stronie, zakładka Rejsy Morskie. Organizatorem wyprawy jest Stowarzyszenie Concept Sailing a to zawsze nadaje naszym rejsom pewien rys poznawczy, historyczny lub kulturowy. Tym razem są to wyprawy średniowiecznych żeglarzy portugalskich, którzy wyznaczyli nowe szlaki żeglarskie będące do dziś jednymi z ważniejszych dróg handlowych Nowego Świata.